четвер, 31 серпня 2017 р.

Календарне планування уроків
Історія України (Вступ до історії). 5 клас

35 годин (1 год на тиждень)
1.Зведена підсумкова таблиця
№ з/п
Назва
тематичного
блоку
Кількість
відведених
годин
Кількість
тематичних
оцінювань
Кількість практичних робіт
Кількість
уроків контролю знань
1
Вступ. Відлік часу в історії. Дослідники історії
9
1
2
1
2
Де відбувається історія
6
1
1
1
3

Джерела до вивчення історії
5
1
1
1
4
Історія України в памятках
7
1
1
1
5
Усе має минуле
8
1
1
1


2.Реквізити програми
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів для 5-9 кл. «Історія України. Всесвітня історія. 5-9 класи» затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

3. Навчально-методичне забезпечення
Пометун  О. І.,Костюк І. А.,Малієнко Ю. Б. Історія України (Вступ до історії): підручник для 5 класу /Пометун  О. І.,Костюк І. А.,Малієнко Ю. Б. – К.: Генеза, 2013. – 303 с., іл.,












Тема уроку
К-ть год
Дата
Прим.
1
ВСТУП. Що вивчає історія
1


Тема 1. ВІДЛІК ЧАСУ В ІСТОРІЇ. ДОСЛІДНИКИ ІСТОРІЇ
2
Календарний та історичний час. Підрахунок історичного часу
1


3
Культурні епохи європейської історії Історія України на шкалі часу.
1


4
Практична робота: Відлік часу в історії, робота зі шкалою часу.
1


5
Головні цілі пізнання минулого. Фах історика. Що таке історичний факт, історична особа, історичне дослідження.
1


6
Історичні праці про Україну та їхні автори: руські літописи («Повість минулих літ» літописця Нестора) та козацькі (Літопис Самійла Величка)
1


7
Історичні праці ХІХ – початку ХХ ст. «Історія України-Руси» Михайла Грушевського. Художні твори про минуле України
1


8
Практична робота: Повідомлення з історії родини,  презентація родового дерева
1


9
Урок контролю і корекції знань з теми «Відлік часу в історії. Дослідники історії». Тестові завдання
1


                                          Тема 2. ДЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ ІСТОРІЯ
10
Географічний та історичний простір. Робота з історичною картою.
1


11
Україна на картах (мапах) упродовж історії. Територіальні межі (кордони) та їх зміни.
1


12
Терени творення нової України. Держава Україна та її сусіди.
1


13
Історико-географічні регіони України та їх особливості.
1


14
Територіальне розташування та історичне походження рідного міста/села.
Практична робота: Позначення і надписування на контурній карті історико-географічних регіонів, територію рідного краю.
1


15
Урок контролю і корекції знань з теми
«Де відбувається історія». Тестові завдання
1


Тема 3. ДЖЕРЕЛА ДО ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ
16
Історичні джерела та їх різновиди. Виявлення та збереження історичних джерел. Потреба залучення різних джерел для відображення повноти історії
1


17
Робота з історичними джерелами. Залучення різних джерел для достовірного відображення минулого.
1


18
Критичне ставлення до джерельних відомостей.
Практична робота: Інформація про минуле з візуальних джерел(сімейного фотоальбому, зображень пам’яток історії тощо)
1


19
Місця, де зберігають історичні джерела.
1


20
Урок контролю і корекції знань з теми «Джерела до вивчення історії»
1


Тема 4. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ В ПАМ’ЯТКАХ
21
Пам’ятки історії як джерело історико-культурної інформації
1


22
Пам’ятник як витвір мистецтва для увічнення пам’яті про подію або особу.
1


23
Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України: княжа Русь-Україна: Володимир і Данило Галицький;
1


24
Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України. Козацька Україна: Богдан Хмельницький.
1


25
Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України. Новітня Україна: на шляху до державної незалежності
1


26
Практична робота: Розповідь про  пам’ятку історії або пам’ятник, установлений у рідному краї (на вибір)
1


27
Урок контролю і корекції знань з теми «Історія України в памятках». Тестові завдання
1


Тема 5. УСЕ МАЄ МИНУЛЕ
28
Праця і господарство: колись і сьогодні. Від натурального до ринкового господарства. Застосування досягнень науки й техніки у виробництві та його наслідки
1


29
Місто та село. Заняття та умови життя населення в українських містах і селах у минулому і тепер.
1


30
Практичне заняття: Міні-проект(на вибір) про харчування людей у минулому; про родинні традиції та свята; про одяг людини в минулому.
1


31
 Наука та освіта. Школи й університети на українських теренах.
1


32
Турбота про здоров’я. Медицина. Аптеки. Спорт. Як колись проводили вільний час
1


33
Урок контролю і корекції знань з теми «Усе минає»
1


34
Узагальнення до курсу
1


35
Резервний урок (Урок-турнір. Кращий дослідник історії)
1





Немає коментарів:

Дописати коментар