Календарне
планування уроків
Всесвітня історія. Історія України. Інтегрований
курс. 6 клас
70 годин (2 год на тиждень)
№ з/п
|
Тема уроку
|
К-сть годин
|
Дата
|
При-
мітка
|
|
Вступ. КОЛИ І ЯК РОЗПОЧАЛАСЯ ІСТОРІЯ ЛЮДСТВА
|
|||||
1
|
Предмет
і завдання історії. Як працювати з підручником
інтегрованого курсу історії
|
1
|
|||
2
|
Періодизації історії людства
(антропологічна, археологічна, історична)..
|
1
|
|||
3
|
Практична робота: Лічба часу в історії стародавнього світу
|
1
|
|||
Розділ 1. ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ
|
|||||
4
|
Природні умови та спосіб
життя первісних людей
|
1
|
|||
5
|
Суспільна організація,
світорозуміння і мораль первісних людей.
|
1
|
|||
6
|
Як працюють археологи.
Основні стоянки і пам’ятки первісних людей на території України.
Практична робота: позначити на контурній карті стоянки первісних людей
на теренах України
|
1
|
|||
7
|
Трипільська археологічна
культура.
|
1
|
|||
8
|
Практична робота: опис способу
життя первісних людей на основі археологічних речових джерел.
|
1
|
|||
9
|
Урок контролю і корекції знань з теми «Первісні
спільноти. Археологічні культури». Тестові завдання
|
1
|
|||
Розділ 2. СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ ТА АФРИКИ
|
|||||
10
|
Що в історії називають
цивілізацією.
|
1
|
|||
11
|
Цивілізація долини Нілу.
Природно-географічні умови розвитку давньоєгипетської цивілізації.
Практична робота: позначення на контурній карті
|
||||
12
|
Повсякдення й господарське
життя. Організація суспільства і влади в Давньому Єгипті.
|
1
|
|||
13
|
Писемність і мистецтво.
Будівництво пірамід.
|
1
|
|||
14
|
Міфологія та релігія Давнього Єгипту.
|
1
|
|||
15
|
Практична робота: повідомлення про повсякденне життя представників
різних верств у стародавньому суспільстві
|
1
|
|||
16
|
Урок контролю і корекції знань з теми.
Контрольна робота.
|
1
|
|||
17
|
Цивілізації Дворіччя.
Природно-географічні умови розвитку Шумеру та Вавилону. Повсякдення і
господарське життя.
|
1
|
|||
18
|
Організація суспільства і
влади у містах-державах і царствах Дворіччя.
|
1
|
|||
19
|
Міфологія, писемність і
мистецтва. Епос про Гільгамеша Закони Хаммурапі.
Практична робота: оцінити (на основі витягів із Книги мертвих, законів Хаммурапі)
правове становище населення в давніх державах Північної Африки, Передньої та
Центральної Азії;
|
1
|
|||
20
|
Кіммерійсько-скіфський світ
|
1
|
|||
21
|
Фінікія. Природно-географічні
умови розвитку. Повсякдення й господарське життя. Фінікійська колонізація. Карфаген.
Алфавіт.
|
1
|
|||
22
|
Ізраїльсько-Юдейське царство:
організація влади й суспільства. Єрусалим. Біблія як
історичне джерело.
|
1
|
|||
23
|
Практична робота: зіставлення умов розвитку й характерні ознаки
суспільств і держав Давнього Єгипту, з одного боку, і Передньої та
Центральної Азії, з іншого
|
1
|
|||
24
|
Урок контролю і корекції знань з теми. Підсумкова
контрольна робота
|
1
|
|||
Розділ 3. АНТИЧНА
ЦИВІЛІЗАЦІЯ
|
|||||
25
|
Періодизація історії давніх
Греції та Риму. Природно-географічні умови Балканського півострова.
Практична робота: позначення на контурній карті…
|
1
|
|||
26
|
Археологічне відкриття
Мінойської й Ахейської палацових цивілізацій.
|
1
|
|||
27
|
Давньогрецьке
суспільство. Афіни.
|
1
|
|||
28
|
Давньогрецьке суспільство.
Спарта.
|
1
|
|||
29
|
Сім’я,
освіта та виховання афінян і спартанців
|
1
|
|||
30
|
Практична робота: зіставлення суспільний устрій Афін і Спарти,
повсякденне життя населення цих міст
|
1
|
|||
31
|
Греко-перські війни.
|
1
|
|||
32
|
Утвердження демократії в Афінах за Перикла.
|
1
|
|||
33
|
Господарювання
і повсякденне життя в Давній Греції.
|
1
|
|||
34
|
Грецька
релігія та міфологія. Античні олімпійські ігри.
|
1
|
|||
35
|
Підкорення Греції Філіпом II.
|
1
|
|||
36
|
Александр Македонський.
|
1
|
|||
37
|
Елліністичні держави.
Практична робота: позначення на контурній карті
|
||||
38
|
Культура елліністичної доби.
|
1
|
|||
39
|
Урок контролю і корекції знань з теми. «Давня Греція».
Тестові завдання
|
1
|
|||
40
|
Велика грецька колонізація.
|
1
|
|||
41
|
Заснування античних грецьких
поселень на території України (у Північному Причорномор’ї).
Практична робота: позначення на контурній карті
|
1
|
|||
42
|
Суспільне, господарське життя і побут в
античних полісах на території України.
|
1
|
|||
43
|
Взаємини греків і місцевого населення.
Кіммерійці, скіфи, сармати, готи, гуни.
|
1
|
|||
44
|
Практичне заняття. Практична робота: характеристика способу життя мешканців античних полісів
Північного Причорномор’я (за доступними текстовими джерелами) і скіфських
племен (за книгою «Мельпомена» з Геродотової «Історії в дев’яти книгах»)
|
1
|
|||
45
|
Урок контролю і корекції знань з теми. Тестові
завадання
|
1
|
|||
46
|
Природно-географічні умови
Апеннінського півострова. Виникнення міста Рима.
Практична робота: позначення на контурній карті
|
1
|
|||
47
|
Римська
республіка в V–І ст. до н.е.: соціальний устрій та організація влади.
Практична робота: порівняти правове становище різних груп
громадян, а також громадян і негромадян у Стародавньому Римі
|
1
|
|||
48
|
Військова експансія Риму
|
1
|
|||
49
|
Диктатура Цезаря.
|
1
|
|||
50
|
Римська імперія. Октавіан
Август
|
1
|
|||
51
|
Практична робота: формулювання життєвої позиції історичного персонажа на основі висловів з
його творів (на вибір учителя).
|
1
|
|||
52
|
Пантеон римських богів.
Римське право. Мистецтво Давнього Риму.
|
1
|
|||
53
|
Урок контролю і корекції знань з теми «Стародавній
Рим». Тестові завдання
|
1
|
|||
54
|
Кризові явища в Римській
імперії.
|
1
|
|||
55
|
Виникнення і поширення
християнства. Перетворення християнства на офіційну релігію Римської імперії.
|
1
|
|||
56
|
Розпад Римської імперії.
Велике переселення народів. Падіння Західної Римської імперії.
|
1
|
|||
57
|
Походження
(витоки) слов’янських народів. Природно-географічні умови
історичної прабатьківщини слов’ян.
Практична робота: позначення на контурній карті…
|
1
|
|||
58
|
Суспільне та господарське
життя і духовний світ.
|
1
|
|||
59
|
Передумови
розселення слов’ян. Розвиток слов’янських племен у процесі розселення. Анти і склавини на теренах України
|
1
|
|||
60
|
Урок контролю і корекції знань з теми «Падіння Римської
імперії». Контрольна робота.
|
1
|
|||
Розділ 4. ВИТОКИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ТА ІНШИХ СУЧАСНИХ
ЦИВІЛІЗАЦІЙ
|
|||||
61
|
Причини
зникнення стародавніх цивілізацій. Сучасні цивілізації на мапі світу. Головні
ознаки європейської цивілізації та її історичне підґрунтя
|
1
|
|||
62
|
Практична робота: добрати
інформацію про правила і переконання, а також елементи побутової культури
запозичені українцями в давніх греків і римлян
|
1
|
|||
63-64
|
Китайська цивілізація
|
2
|
|||
65
66
|
Індійська
цивілізація
|
2
|
|||
66
67
|
Ісламська
цивілізація
|
2
|
|||
68
|
Цивілізаційні взаємодії
Практична робота: зіставлення господарства, суспільного життя й культури
населення давніх Греції та Риму, з одного боку, й Індії та Китаю, з іншого
̸дослідити та добрати інформацію про правила і переконання (звичаї, юридичні
норми, фразеологізми тощо), а також елементи побутової культури (будівлі,
меблі, одяг, їжа), запозичені українцями в давніх греків і римлян
|
1
|
|||
69
|
Урок контролю і корекції знань з теми ̸ Підсумкова контрольна
робота.
|
1
|
|||
70
|
Узагальнення до
курсу.
|
1
|
|||
Немає коментарів:
Дописати коментар