четвер, 31 серпня 2017 р.

Календарне планування уроків
Всесвітня історія. Історія України. Інтегрований курс.  6 клас

70 годин (2 год на тиждень)

  
№ з/п
Тема уроку
К-сть годин
Дата
При-
мітка
Вступ. КОЛИ І ЯК РОЗПОЧАЛАСЯ ІСТОРІЯ ЛЮДСТВА
1
Предмет і завдання історії. Як працювати з підручником інтегрованого курсу історії

1


2
Періодизації історії людства (антропологічна, археологічна, історична)..
1



3
Практична робота: Лічба часу в історії стародавнього світу

1


Розділ 1. ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ
4
Природні умови та спосіб життя первісних людей
1


5
Суспільна організація, світорозуміння і мораль первісних людей.
1


6
Як працюють археологи. Основні стоянки і пам’ятки первісних людей на території України.
 Практична робота: позначити на контурній карті стоянки первісних людей на теренах України
1


7
Трипільська археологічна культура.
1


8
Практична робота: опис способу життя первісних людей на основі археологічних речових джерел.
1


9
Урок контролю і корекції знань з теми «Первісні спільноти. Археологічні культури». Тестові завдання
1


Розділ 2. СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ ТА АФРИКИ
10
Що в історії називають цивілізацією.
1


11
Цивілізація долини Нілу. Природно-географічні умови розвитку давньоєгипетської цивілізації.
Практична робота: позначення на контурній карті



12
Повсякдення й господарське життя. Організація суспільства і влади в Давньому Єгипті.

1


13
Писемність і мистецтво. Будівництво пірамід.
1


14
Міфологія  та релігія Давнього Єгипту.
1


15
Практична робота: повідомлення про повсякденне життя представників різних верств у стародавньому суспільстві
1


16
Урок контролю і корекції знань з теми. Контрольна робота.
1


17
Цивілізації Дворіччя. Природно-географічні умови розвитку Шумеру та Вавилону. Повсякдення і господарське життя.


1


18
Організація суспільства і влади у містах-державах і царствах Дворіччя.
1


19
Міфологія, писемність і мистецтва. Епос про Гільгамеша Закони Хаммурапі.
Практична робота: оцінити (на основі витягів із Книги мертвих, законів Хаммурапі) правове становище населення в давніх державах Північної Африки, Передньої та Центральної Азії;
1


20
Кіммерійсько-скіфський світ
1


21
Фінікія. Природно-географічні умови розвитку. Повсякдення й господарське життя. Фінікійська колонізація. Карфаген. Алфавіт.
1


22
Ізраїльсько-Юдейське царство: організація влади й суспільства. Єрусалим. Біблія як історичне джерело.
1


23
Практична робота: зіставлення умов розвитку й характерні ознаки суспільств і держав Давнього Єгипту, з одного боку, і Передньої та Центральної Азії, з іншого
1


24
Урок контролю і корекції знань з теми. Підсумкова контрольна робота
1


Розділ 3. АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ
25
Періодизація історії давніх Греції та Риму. Природно-географічні умови Балканського півострова.
Практична робота: позначення на контурній карті…
1


26
Археологічне відкриття Мінойської й Ахейської палацових цивілізацій.
     1


27
Давньогрецьке суспільство. Афіни.
1


28
Давньогрецьке суспільство. Спарта.
1


29
Сім’я, освіта та виховання афінян і спартанців
1


30
Практична робота: зіставлення суспільний устрій Афін і Спарти, повсякденне життя населення цих міст

     1


31
Греко-перські війни.
1


32
 Утвердження демократії в Афінах за Перикла.
1


33
Господарювання і повсякденне життя в Давній Греції.
1


34
Грецька релігія та міфологія. Античні олімпійські ігри.
1


35
Підкорення Греції Філіпом II.
1


36
Александр Македонський.
1


37
Елліністичні держави.
Практична робота: позначення на контурній карті



38
Культура елліністичної доби.
1


39
Урок контролю і корекції знань з теми. «Давня Греція». Тестові завдання
1


40
Велика грецька колонізація.
1


41
Заснування античних грецьких поселень на території України (у Північному Причорномор’ї).
Практична робота: позначення на контурній карті
1


42
 Суспільне, господарське життя і побут в античних полісах на території України.
1


43
 Взаємини греків і місцевого населення. Кіммерійці, скіфи, сармати, готи, гуни.
1


44
Практичне заняття. Практична робота: характеристика способу життя мешканців античних полісів Північного Причорномор’я (за доступними текстовими джерелами) і скіфських племен (за книгою «Мельпомена» з Геродотової «Історії в дев’яти книгах»)
1


45
Урок контролю і корекції знань з теми. Тестові завадання
    1


46
Природно-географічні умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Рима.
Практична робота: позначення на контурній карті
1


47
Римська республіка в V–І ст. до н.е.: соціальний устрій та організація влади.
Практична робота: порівняти правове становище різних груп громадян, а також громадян і негромадян у Стародавньому Римі
1


48
Військова експансія Риму
1


49
Диктатура Цезаря.
1


50
Римська імперія. Октавіан Август
1


51
Практична робота: формулювання життєвої позиції  історичного персонажа на основі висловів з його творів (на вибір учителя).
1


52
Пантеон римських богів. Римське право. Мистецтво Давнього Риму.
1


53
Урок контролю і корекції знань з теми «Стародавній Рим». Тестові завдання
1


54
Кризові явища в Римській імперії.
1


55
Виникнення і поширення християнства. Перетворення християнства на офіційну релігію Римської імперії.
1


56
Розпад Римської імперії. Велике переселення народів. Падіння Західної Римської імперії.
1


57
Походження (витоки) слов’янських народів. Природно-географічні умови історичної прабатьківщини слов’ян.
Практична робота: позначення на контурній карті…
1


58
Суспільне та господарське життя і духовний світ.
1


59
Передумови розселення слов’ян. Розвиток слов’янських племен у процесі розселення. Анти і склавини на теренах України
1


60
Урок контролю і корекції знань з теми «Падіння Римської імперії». Контрольна робота.
1


Розділ 4. ВИТОКИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ТА ІНШИХ СУЧАСНИХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ
61
Причини зникнення стародавніх цивілізацій. Сучасні цивілізації на мапі світу. Головні ознаки європейської цивілізації та її історичне підґрунтя
1


62
Практична робота: добрати інформацію про правила і переконання, а також елементи побутової культури запозичені українцями в давніх греків і римлян
1


63-64
 Китайська цивілізація
2


65
66
Індійська цивілізація
    2


66
67
Ісламська цивілізація
2


68
Цивілізаційні взаємодії
Практична робота: зіставлення господарства, суспільного життя й культури населення давніх Греції та Риму, з одного боку, й Індії та Китаю, з іншого ̸дослідити та добрати інформацію про правила і переконання (звичаї, юридичні норми, фразеологізми тощо), а також елементи побутової культури (будівлі, меблі, одяг, їжа), запозичені українцями в давніх греків і римлян 
1


69
Урок контролю і корекції знань з теми ̸  Підсумкова контрольна робота.
1


70
Узагальнення до курсу.
1





Немає коментарів:

Дописати коментар